Často kladené dotazy


Chtěl(a) bych si objednat produkt, který není skladem. Budete jej ještě mít nebo jste ho zrušili?

Produkty , které vidíte na e-shopu a nejsou skladem, nestahujeme. Buď je na cestě od výrobce anebo momentálně nemáme příslušné etikety a čekáme na dodávku z tiskárny. Pokud máte o produkt, který není skladem zájem, kontaktujte nás prosím telefonicky nebo emailem, ohledně možné doby dodání.

Chtěl(a) bych si objednat větší balení produktu, ale taková varianta není na e-shopu.

Pokud máte zájem o jiné balení určitého produktu, než je uvedené na e-shopu, napište nám e-mail. Pokud bude dostupné Vámi požadované množství produktu, budeme Vás informovat o kalkulaci e-mailem a v případě Vašeho souhlasu odešleme.

Jak dlouho trvá než dostanu svou objednávku?

Standardní doba odeslání je 3-7 pracovních dní. Všechny objednávky se snažíme zpracovat a odeslat co nejdříve, poté už záleží na Vámi vybraném dopravci, kdy Vám zásilku doručí.

Průměrná doba dodání objednávek jsou 3-4 dny, před Vánoci se může doba dodání prodloužit.

Jaký je rozdíl mezi esenciálními a vonnými oleji ?

Podrobný popis rozdílů mezi esenciálními a vonnými oleji najdete ZDE.

Mám problém s objednáním nebo se samotnou objednávkou.

Napište nám email nebo zavolejte na kontakty uvedené  ZDE. Rádi Vám se vším pomůžeme.

Mám vlastní firmu a chtěl(a) bych s Vámi navázat velkoobchodní spolupráci.

Pokud máte zájem o velkoobchodní spolupráci, zaregistrujte se na e-shopu phytos.cz, zde vyplňte své firemní údaje. Poté nám zašlete e-mail se žádostí o nastavení VO prostředí.

Budeme se těšit na naší budoucí spolupráci.

Mohu užívat esenciální oleje Phytos i vnitřně?

Obecně vnitřní použití EO nedoporučujeme. Což neznamená, že řadu EO nelze vnitřně užívat. Vyžaduje to však důkladné znalosti a dostatek informací o vlastnostech jednotlivých EO a mít na paměti, že v koncentrovaném stavu se může jednat o nebezpečné látky.

Proč mi přišel e-mail od Zásilkovny, když jsem si vybral(a) jinou dopravu?

Doprava všech zásilek z eshopu Phytos.cz je organizována společností Zásilkovna. Zásilkovna předává vaše balíčky jednotlivým dopravcům (Česká pošta apod.), které jste si vybrali ve své objednávce. Stav své zásilky můžete sledovat přes odkaz, který Vám Zásilkovna poslala a zde naleznete i odkaz pro sledování u externího dopravce.

Vše o dopravě a platbě naleznete ZDE.

Udělal(a) jsem si u Vás objednávku, kterou si chci vyzvednout osobně. Kdy se mohu zastavit?

Objednávky si můžete vyzvednout každý všední den od 13:00 do 17:00 hodin. Objednávky si můžete, po předchozí domluvě, také vyzvednout o víkendech a svátcích.

Nezapomeňte nám dát vědět předem čas vaší návštěvy, ať je vaše objednávka připravená a vy nebudete muset čekat.

Zvolil(a) jsem si platbu bankovním převodem, ale nepřišly mi pokyny k platbě, co mám dělat?

Při potvrzení objednávky na eshopu phytos.cz Vám na Vámi zadaný email přijde shrnutí objednávky. Nejpozději následující den dopoledne Vám na stejnou emailovou adresu zašleme fakturu s pokyny k bankovnímu převodu.

V případě, že Vám nepřišlo shrnutí objednávky nebo email s fakturou a pokyny k platbě, nejdříve prosím zkontrolujte složku SPAM, Promoakce a Nevyžádanou poštu. Pokud jste nedostal(a) žádný email z eshopu phytos.cz kontaktuje nás prosím emailem nebo telefonicky.